fredag, desember 1

# 64

Midtpånattafåkkesove.

Ting du kanskje ikke visste om meg..

A) Fire jobber jeg har hatt:
1. Ciwi på Kiwi. (kjapp, trygg og billig, ja jeg veit)
2. Gressklipper. Altså, person som skur maskin som klipper gresset.
3. Ettåring. Eller slavearbeider er vel kanskje et bedre ord? :p
4. Vaskekjerring både her og der.


B) Fire filmer jeg kunne se om og om igjen:
1. Pride and Prejudice
2. Askepott
3. Bridget Jones' Diary
4. Bridget Jones' Diary, Bridget Jones on the edge

C) Alle steder jeg har bodd.
1. Kirkeveien 54, Lyngdal
2. Stasjonsgata 9, Lyngdal
3. Furuveien 13, Lyngdal
4. Drottningborg vgs, Grimstad
5. Bøkeveien 2, Lyngdal
(Og forhåpentligvis 7 Hills Road etellerannethusnummer, Sydney, Australia :D)

D) Fire Tv-show jeg liker/elsker å se på:
1. Friends
2. Extreme Makeover, Home Edition
3. Oprah
4. Hillsong TV

E) Fire steder jeg har vært på ferie:
1. Italien
2. Tyskland
3. Danmark
4. Tyrkiet

F) Internettsider jeg besøker ukentlig:
1. gmail.com
2. vg.no
3. diverse blogger
4. deviantart.com

G) Fire av mine favorittmåltider:
1. Sodd og skjenning (det finnes faktisk noe bra med trøndere :P)
2. Laks
3. Peanutbutter and banana <3
4. Fiskeboller og poteter og gulerøtter og hvit saus og bacon og karri. nam!

H) Fire steder du helst ville vært akkurat nå:
1. London
2. Sydney
3. Mariager
4. Himmelen

I) Fire biler jeg vil eie:
1. Landrover!
2. Landrover!
3. Landrover!
4. Landrover!

4 Kommentarer:

Klokken tirsdag, 05 desember, 2006 , Anonymous Anonym sa ...

Å fytti, nå fikk æ lyst på fiskeboller med poteter og gulerøtter og bacon og karri...

 
Klokken mandag, 11 desember, 2006 , Anonymous Anonym sa ...

Hvem ville besøke et sted som heter Mariager?

 
Klokken tirsdag, 12 desember, 2006 , Anonymous Anonym sa ...

Hi hi, for en morsom kommentar... Denne må jeg bare svare på... For hvorfor er det egentlig at den bitte lille flekken Mariager på Jylland i Danmark har blitt så populær?? DET FINS ANDRE BIBELSKOLER ALTSÅ!!!!! Kom heller til det ordentlige Danmark - Sjælland!! Men det er nok fordi det er rimelig nærme heime, og man kan ikke gå seg vill når det er så lite, og trygt når man er vandt til en liten plass i forveien, og fordi alle andre har gått der... You fillafolk are all the same... Men Sidney rocks!!

 
Klokken onsdag, 13 desember, 2006 , Anonymous Anonym sa ...

Altså... Den bilen daa. Du vil vel ha en sove-i-bilen-bil også..

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden